Сейлз-хауз StarLight Digital отримав ексклюзивні права на розміщення медійної реклами на діджитал-майданчиках Edipressе Media. За словами пресслужби компанії, рішення про співпрацю стало логічним, оскільки і StarLightMedia, і Edipresse Media займають перші позиції на ринку за кількістю жіночої аудиторії.
Аудиторія сайтів SLM на 67% складається з жінок. На ресурсах stb.ua і novy.tv частка жіночої аудиторії сягає 76%, а на teleportal.ua – 80%. Жіноча аудиторія діджитал-майданчиків Edipresse Media - це інформаційно-розважальні жіночі портали edinstvennaya.ua, viva.ua, beauty.ua, а також ресурси для сучасних батьків tvoymalysh.com.ua і 4mama.ua - становить 75%.
«Разом ми плануємо охоплювати 3,5-5 млн українських жінок щомісяця. Впевнена, що рекламодавці оцінять переваги закупівлі реклами через єдине вікно», – коментує Анна Даценко, комерційний директор сейлз-хаусу StarLight Digital, дивізіону Digital&Pay TV, групи SLM.
Нагадаємо, сейлз-хауз StarLight Digital продає рекламу на сайтах групи StarLightMedia (teleportal.ua, stb.ua, novy.tv, ictv.ua, m1.tv, qtv.ua, fakty.ictv.ua, кулінарний портал smachno.ua) та партнерських сайтах: Inter Media Group, «Медіа Група Україна», UaMobile, Selectivv. Сейлз-хауз працює з великою відеомережею Videonow, а також розміщує відеорекламу в відеомережі Pladform і Rutube, партнерських сайтах.
Edipresse Media розвиває свій бізнес в напрямку принт і нон-принт медіа. Серед останніх – онлайн-видання viva.ua, edinstvennaya.ua, beauty.ua, tvoymalysh.com.ua, 4mama.ua, superdom.ua, destinations.ua. За ствердженням компанії, принтовані продукти, як і діджитальні, є лідерами за охопленням в своїх сегментах – це видання Viva!, «Единственная», «Твій малюк», Destinations.