Вчора на позаплановому засіданні Нацрада з питань телебачення і радіомовлення видала ліцензію на супутникове мовлення ТОВ «Телеканал Інрейтінг Тіві», яке планує запустити музичній телеканал inRating з інтегрованою соцмережею. Старт мовлення очікується в найближчі тижні: компанія готова, але потрібно ще сплатити ліцензійний збір.
На засіданні канал представив директор і власник компанії Андрій Чебанов. За його словами, inRating створюється як перша в світі телевізійна мережа, аудиторія якої може впливати на контент і теми ефіру, формувати хіт-паради. «Нічого подібного в світі немає. У нас більше 200 тис. користувачів. А в наступному році ми заявимо про мережу на всіх світових конференціях».
На питання Олега Черниша, чи готова компанія витрачати за аплінк сигналу на супутник близько $5-10 тис. на місяць, Чебанов відповів, що «цифра не лякає»: «Ми знаємо, що робимо. Уже три роки створюємо проект, а ви ж розумієте обсяг витрат за цей час, зарплати IT-розробникам...»
Що стосується наповнення, то Чебанов запевнив членів регулятора про готовність виконувати всі мовні квоти. Кліпи транслюватимуться переважно українські, а не іноземні. Користувачі можуть голосувати в реальному часі, що вже тестувалось на каналі М1, починаючи з червня 2019 року: «Використовується блокчейн, тому накрутити лайки неможливо».
Крім того, Чебанов розвіяв побоювання Сергія Костинського про те, що обирати контент і таким чином формувати сітку мовлення можуть жителі інших країн: «Сервіс розробляється як «коробкове» рішення, для кожної окремої країни. Користувачі інших країн, підключені до мережі, не бачитимуть контент, який бачать українці». Про дні пам'яті в компанії теж пам'ятають - вже підготовлено спеціальне оформлення.
Після запуску в Україні планується вихід за кордон: «В основному орієнтуємося на Європу і Америку, - пояснив Чебанов. - З СНД ми розглядаємо Молдову і Білорусь. Можливо, Грузію».