Обсяг телевізійної реклами, законтрактованої Ocean Media на телеканалах StarLightMedia на 2020 рік, дозволяє впевнено прогнозувати збереження позитивної динаміки ринку. Станом на початок жовтня обсяг контрактів наступного року перевищив 2,3 млрд грн. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
«Зазвичай пік переговорів з рекламодавцями про контракти на наступний рік припадає на грудень. Щоб зробити переговори більше комфортними, ми стимулюємо довгострокове планування і підтвердження контрактів наступного року ще в жовтні. Ринок позитивно відреагував на цю ініціативу. Підтвердження контрактів відбувається в рекордно ранній період. Активність демонструють практично всі категорії рекламодавців, особливо «Фарма» та FMCG. Міжнародні компанії демонструють порівняно вищий інтерес до фіналізації угод, ніж локальні», - відзначив Партика.
За підсумками 2018-го ринок телевізійної реклами зріс на 27%. За прогнозом Ocean Media, у 2019 році очікується динаміка росту телеринку на рівні 25%.