Агентство Media Scope, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стає представником міжнародної мережі Forward Media. Команда готується запровадити новий підхід до роботи над кампаніями для клієнтів, основний принцип якого - медіастратегія і креативна стратегія повинні бути органічні одна одній і працювати в єдиній зв’язці.
«Ми раді анонсувати запуск Forward Media на українському ринку. Для нас це наступний логічний крок. До складу нашої групи входить п’ять агентств, у кожного з яких своя експертиза: креатив, брендинг, діджитал, маркетингові послуги, PR-комунікації. Ми поступово формуємо Havas Village, об’єднуючи в собі креатив і медіа. Це дозволить нам реалізовувати завдання будь-яких масштабів», - появнила CEO Havas Creative Group Ukraine Наталя Морозова.
Завдяки доступу Forward Media до глобальних ресурсів групи Havas агентство має можливість використовувати останні світові дослідження та медіапідходи при розробці та плануванні проектів. Серед новітніх технологічних рішень:
- Fission - програмне рішення, призначене для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками або бізнес-юнітами. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики для коректної оцінки ринку за ключовими KPI: Бізнес, Бренд, Комунікація;
- Connect - власна методологія оцінки впливу touchpoints на відповідних етапах комунікаційного сприйняття бренду;
- Spectrum - інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і імплементації мультимедіа-кампаній.
Керівником агентства в Україні стане Андрій Кроленко, який раніше займав позицію Managing Partner в Media Scope і має 23 роки досвіду роботи в рекламній індустрії.