Ліцензійне агентство Nerd Agency, що входить до складу FILM.UA Group, уклало договір з компанією Unimage, правовласником бренду «Маленьке містечко», що виріс з однойменного мультсеріалу для дошкільнят. Згідно з умовами угоди, Nerd Agency буде офіційним представником торгової марки і займатиметься її ліцензуванням.
У тому, що «Маленьке містечко» розвивається як бренд, немає нічого дивного. Однойменний мультсеріал, котрий виходить на каналі «ПлюсПлюс», дуже популярний у цільової аудиторії, а в ліцензуванні на українському ринку лідирують саме бренди для дітей. Щоправда, цей сегмент захопили переважно зарубіжні проекти, але колаборація Nerd і Unimage має виправити ситуацію.
«Бренд «Маленьке містечко» має високий потенціал для ліцензування. Передусім, мультфільм створений дуже якісним та сучасним: яскраві персонажі, гарна 3D-картинка, добрий сюжет, є навчальна складова. Контент запущено на топовому дитячому телеканалі, є YouTube з безкоштовним переглядом, а також VOD-сервіси. Це висхідна зірка, що невдовзі підкорить серця дітей та батьків. Бренд чудово підходить для ліцензування: персонажі добре запам'ятовуються, а яскраве візуальне середовище легко вбудовується в дизайн майже будь-якої продукції. Особлива перевага у тому, що можна створити іграшки, котрі виглядатимуть саме так, як персонажі мультфільму, адже він створений за технологією stop motion (величезну кількість фото іграшкового Маленького містечка перетворюють на відео). Бренд має добрі цінності та позитивний посил, він красивий та оригінальний. Ліцензійну продукцію з брендом «Маленьке містечко» чекає комерційний успіх та любов фанатів», - пояснює директор агентства Тетяна Рубан.
«Ми раді стати партнерами з агентством Nerd Agency, яке прискорить процес виходу «Маленького Містечка» у світ у вигляді ліцензійних товарів, в тому числі іграшок. Аби задовольнити запит на товари з нашими ведмедиками, що зростає, співпраця з таким провідним партнером, як Nerd Agency, є природною, адже він має великий досвід у створенні та просуванні ліцензійних програм на території України», - каже директор Unimage Антон Палашкевіч.
В межах ліцензійної програми агентство бачить найбільші перспективи у співпраці з виробниками іграшок, розвиваючих ігор, товарів для активного відпочинку і творчості, книг, продуктів харчування і напоїв, предметів особистої гігієни для дошкільнят. І якщо серед ваших знайомих є маленькі шанувальники мультсеріалу, ламати голову над тим, що подарувати їм у прийдешні свята, більше не потрібно.