У це важко повірити, але онлайну нарешті вдалося посунути телевізор з п'єдесталу головного джерела новин для наших співвітчизників. Такого висновку дійшли в Центрі контент-аналізу після дослідження звичок медіаспоживання серед українців, яке для нього провела компанія «Оперативна соціологія».
Для початку - кілька красномовних слайдів, з яких видно, що у всіх регіонах країни, незалежно від рівня достатку, статі та роду занять, українці найчастіше обирають для отримання новин саме онлайн-джерела:
Помітний виняток становить лише старша вікова група - їхнім фаворитом в плані доставки новин залишається телевізор
Правда, не обійшлося і без деяких нюансів. Згідно з даними дослідження, незважаючи на любов до онлайну, українці споживають новини звідти досить хаотично. По-перше, якщо читачі друкованої преси і телеглядачі дочитують або додивлюються новинний контент до кінця в 40% і 25% випадків відповідно, то для діджитала цей показник становить лише 11%. По-друге, аж дві третини споживачів онлайн-новин не мають конкретного ресурсу для отримання інформації та читають новини де доведеться - в соцмережах, в Google, на сайті пошти тощо. Рівень нерозбірливості серед споживачів інших джерел набагато нижчий - 43,5% у телебачення і всього 9,3% у друкованих ЗМІ.
Це лише частина висновків дослідження, що було проведено 3 і 4 листопада методом телефонного інтерв'ю (вибірка - 2 тис. осіб), а повністю з ними можна ознайомитися ось тут. І нехай буде з усіма нами сила онлайну!