Команда Kwendi Media Audit провела традиційне опитування експертів ринку і консолідувала прогнози медіаінфляції. Якщо кортко, ринок очікує уповільнення зростання інфляції в медіа 2021 року.
Консолідована оцінка інфляції в прямій рекламі на ТБ 2021 року знизилася з 20% до 18%. Також більш обережними стали прогнози інфляції наступного року в усіх видах розміщення на радіо і в зовнішній рекламі.
Консолідовані результати опитування експертів рекламного ринкуꜝ
ꜝДані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції; прогнози дані для інфляції цін у національній валюті.
У порівнянні з опитуванням, що провели в серпні, оцінка підсумкової інфляції на ТБ 2020 року незначно зросла для прямої реклами - на 1 процентний пункт (мінімальний прогноз учасників ринку виріс з 5% до 10%). Причиною зростання прогнозів інфляції може бути відновлення попиту і високий рівень sold out у другому півріччі 2020го.
Опитування провели в листопаді. У ньому традиційно взяли участь найбільші рекламні холдинги і медіаагентства України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma та Media Systems.