У новий 2021 рік (а він не за горами!) Плюси увійдуть в компанії нових друзів: з 1 січня продажами прямої реклами і мiжпрограмного спонсорства на каналах групи займатиметься компанія «Сиріус Медіа». Вона буде пропонувати клієнтам як окремі послуги, так і пакетну пропозицію, до якої увійдуть обидва напрямки.
Глава «Сиріус Медіа» - Тимофій Гонта, який до цього протягом дев'яти років займав пост керівника напрямку продажів прямої реклами в компанії-партнері Плюсів «Глобал Медіа Груп». «Цього року ми в експериментальному порядку запропонували рекламодавцям «Глобал Медіа Груп» комплексний пакет послуг - і клієнти залишилися задоволені результатом. Тому вже з 2021 року ми ще більше підсилимо цю інтеграцію двох типів розміщення і зможемо надавати клієнтам унікальну для ринку послугу. А саме - допрацьовану пропозицію, що допоможе рекламодавцям оптимізувати свої витрати, зробити це ефективно та отримати максимальні медійні показники», - розповідає Гонта.
Команда «Сиріус Медіа», до якої разом з Тимофієм перейшла частина співробітників «Глобал Медіа Груп», зосередиться на удосконаленні ПО, за допомогою якого будуть поліпшені й оптимізовані пакети послуг для клієнтів, а також розширені можливості щодо розміщення прямої реклами. «Глобал Медіа Груп», в свою чергу, продовжить роботу на ринку медійних послуг і зосередиться на розбудові та посиленні ринкових позицій в галузі інтеграційного спонсорства та роботі з прямими клієнтами.
«Інтеграційне спонсорство щорік зростає, і результати роботи нашої спонсорської команди є справжнім проривом на ринку за останній час. З урахуванням обмежень 2020-го спонсорський відділ все одно знайшов, що запропонувати клієнтам - і зробити їх щасливими. Немає жодних сумнівів, що інтеграційне спонсорство є ефективним лише за умови тісної співпраці з продюсерами, креативом, маркетингом безпосередньо каналів групи 1+1 media. І, що важливо, ми пропонуємо клієнту набагато більше: не просто заставку, плашку, логотип – а креатив, який виправдає його інвестиції», - говорить Катерина Кудрицька, керівник відділу спонсорства «Глобал Медіа Груп».
«Таке розмежування напрямів та передача прав на продаж реклами незалежному гравцеві ринку є абсолютно логічним кроком. Наш поточний партнер «Глобал Медіа Груп» залишається сильним гравцем із більше ніж дванадцятирічним досвідом, і наше портфоліо клієнтів мовить саме за себе. В той же час ми покладаємо великі сподівання на співпрацю із «Сиріус Медіа» і впевнені, що клієнти зовсім скоро оцінять ексклюзивні пропозиції та індивідуальний підхід», - коментує комерційний директор Плюсів і член правління групи Валерій Варениця.
Добре, коли всі задоволені - і нехай надії виправдаються.