Сейлз-хаус Evident Media оголосив, що готовий розпочати продаж рекламного інвентарю на телеканалах «Україна», НЛО TV та «Індиго TV». Також компанія виводить на ринок новий продукт - пакет розміщення телевізійної реклами «ТвоЄ ТБ».
«2021 року ми не бачимо передумов для значного зростання ТБ-ринку та високої інфляції, - коментує директор Evident Media Антон Зінченко. - Наш найоптимістичніший прогноз потенціалу зростання ТБ-ринку складає +12-15%. І він має шанс реалізуватись, тільки якщо вдасться швидко подолати COVID-19, що малоймовірно. Тому з урахуванням можливого та ймовірного продовження карантину, динаміка зростання ринку телевізійної реклами-2021, в яку віримо, складає близько +5-7%. Стримана динаміка зростання також обумовлена зниженням ТБ-охоплень молодіжної аудиторії, через що рекламодавці драйвлять бюджети на просування молодіжних брендів та продуктів у digital. Цінові умови ми будемо формувати для клієнтів, виходячи зі стриманого прогнозу динаміки ТБ-ринку».
Пакет «ТвоЄ ТБ» об'єднає усі канали, інвентар яких продає Evident Media. Як кажуть у компанії, рішення про купівлю товарів повсякденного попиту здебільшого ухвалюють жінки, які дивляться телевізор та більше довіряють рекламі. Тож пакет має добре спрацювати з каналом «Україна». Але при цьому і чоловічим брендам «ТвоЄ ТБ» буде цікавим, бо охопить також НЛО TV, К1, НТН та «Мега».
У Evident Media пропонують додаткову знижку для рекламодавців, які не розміщувались на ТБ з 2018 року та хочуть повернутись. Також націнка за кобрендинг (ролик, у котрому присутні два та більше брендів) більше не застосовуватиметься.