Сьогодні Інтернет-Асоціація України (ІнАУ) призначила Івана Кучеренка головою Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами.
Кучеренко - експерт з цифрових комунікацій та digital-трансформації бізнесу з досвідом роботи більше 20 років, активний учасник ініціатив ринку digital-реклами. Він працював у агентствах PRODIGI та SPN Ogilvy, а також медіагрупах Telegraaf Media Group і StarLightMedia. З листопада 2015 року розвиває цифровий бізнес рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), є співзасновником та CEO digital-центричного рекламного агентства DIEVO, а з квітня 2020-го - партнером та CDO (Chief Digital Officer) холдингу.
За словами Кучеренка, він продовжуватиме ініціативи, фундамент яких закладено раніше, а також розвиватиме нові напрямки. «Своїми цілями на 2021-й, - каже він, - я ставлю розвиток ринку інтернет-реклами як важливої складової рекламно-комунікаційного ринку, посилення ваги і впливу Комітету на рекламному ринку України, а також експансію українських digital-агентств на інші ринки світу».
На посаду голови Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами претендували також Богдан Левченко та Владислав Стадник. Олександр Яценко, котрий очолював Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами з 2018 року, вже передав повноваження Кучеренку, оскільки головою можна бути лише два роки поспіль. Сам Яценко лишається у складі Комітету.
Комітет з питань інтернет-реклами - некомерційна організація, основна діяльність якої спрямована на координацію дій компаній - членів ІнАУ у питаннях забезпечення розвитку ринку інтернет-реклами в Україні. З 2010 року Комітет об’єднує провідні компанії різних сегментів ринку інтернет-реклами та є робочим органом Правління Інтернет-Асоціації України. Робота Комітету здійснюється на громадських засадах.