Огранізатори міжнародного форуму KYIV MEDIA WEEK, котрий цього року відбувся в форматі онлайн-марафону, презентували White Paper - пост-огляд документ за матеріалами KMW Global Marathon. У ньому зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводилися міжнародними та локальними агенціями спеціально для форуму.
Ексклюзивно для KMW міжнародні впливові агентства та медіаплатформи The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance підготували дослідження глобальної медіаіндустрії та найбільших медіаринків світу - від Азії до Південної Америки. Ключові події, факти і цифри складають актуальну картину, що допоможе виробникам і дистрибуторам аудіовізуального контенту адаптувати свої бізнес-стратегії до нових умов, зважити ризики та зрозуміти міжнародні напрямки свого розвитку.
На дослідженні українського ринку у KMW White Paper сфокусовано особливу увагу. Найсвіжішу аналітику українського аудіовізуального сектору підготували експерти MRM - компанії-організатора KMW Global Marathon - і редакція інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports:
- Всеукраїнське опитування відвідувачів кінотеатрів «Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19» - перше в нашій країні комплексне соціологічне дослідження такого масштабу (виконано у співпраці з КМІС).
- Аналітичний огляд «Тренди теледивлення в Україні», що дозволяє українським медіагрупам, телепродакшенам, гравцям рекламного ринку отримати комплексну актуальну інформацію про потреби і смаки телеаудиторії.
- Онлайн-опитування «Актуальні проблеми та потреби української аудіовізуальної індустрії», що демонструє нагальні інформаційні запити гравців медіаринку, реакцію індустрії на карантинні обмеження та глобальні економічні зміни.
- Аналітичний огляд «Вішліст українських мовників», що виконує функцію
традиційної панельної дискусії, яка щорічно відбувалася в межах KMW та надавала учасникам українського ТБ-ринку актуальну інформацію щодо програмних стратегій і найзатребуванішого контенту ключових вітчизняних медіагруп.
KMW White Paper, створений за підтримки Українського культурного фонду, доступний за посиланням. Нагадуємо, що усі матеріали цього документу захищені авторським правом і призначені лише для
особистого некомерційного використання.