Чи знаєте ви, що майже 60% українців впевнені, що жінки - це слабка стать, а 40% наших співвітчизників вважають, що чоловік має право дозволяти або забороняти жінці якісь вчинки? Парад дивовижних соціологічних фактів цим не обмежується: 21% українців сприймають жінку за кермом дорогої машини як утриманку, а 65% опитаних оцінюють жінок виключно за зовнішніми даними. Ці цифри взяті з дослідження компанії Ipsos, проведеного на замовлення Фонду Олени Пінчук, і сказати, що вони викликають занепокоєння, все одно що промовчати.
Ще тривожніше те, що до подібних стереотипів схильні не лише чоловіки - жінки часто думають про себе виключно в нав'язаних суспільством рамках. Тому, готуючи промо реаліті-шоу «Холостячка», телеканал СТБ оголосив цій обставині війну, на передовій якої буде діджітальная кампанія #СильнаЯ.
Її суть в тому, щоб на прикладі відвертих історій успішних жінок продемонструвати, що слідувати гендерним «стандартам» минулих століть сьогодні не тільки не обов'язково, але й шкідливо. Кампанія #СильнаЯ - це 14 відвертих інтерв'ю, в яких відомі телеведучі, зірки і блогери розкажуть, з якими стереотипами вони зіткнулися на шляху до успіху і продовжують стикатися сьогодні.
Героїнями кампанії стали ведучі StarLightMedia Надія Матвєєва, Олена Фроляк, Яна Брензей і Алла Костромічева, інфлюенсери і бізнес-вумен Тетяна Прентковіч, Аліна Френдій і Софія Стужук, переможниця шоу «Холостяк» Даша Квіткова, фітнес-тренер Марина Боржемська, суддя шоу «МастерШеф» Ольга Мартиновська, людина безлічі талантів Оксана Байрак, тележурналіст і мама в декреті Христина Решетник, актриса Наталка Денисенко і, звісно ж, головна героїня «Холостячки» Ксенія Мішина.
Кампанія стартує 7 жовтня і буде реалізована на всіх діджитал-майданчиках телеканалу СТБ. Інтерв'ю героїнь виходитимуть щодня до прем'єри шоу «Холостячка», яка відбудеться 23 жовтня.