У серпня-вересні продюсерський центр «ІнсайтМедіа» випустив на великі екрани в Україні одразу два фільми - мілітарі роуд-муві «Східняк» та історичну стрічку «Тарас. Повернення». І поки перший проект показав себе, за оцінкою продюсерів, доволі добре в умовах пандемії, другий не виправдав сподівання. Про це повідомив генеральний продюсер «ІнсайтМедіа» Володимир Філіппов на прес-конференції «Плани прокату українського кіно в реаліях пандемії».
«Східняк» стартував на вітчизняних екранах 20 серпня 2020 року і за чотири тижні зібрав 407 239 грн. На фільм сходили 4 831 глядач (бюджет стрічки - 10 млн 084 тис. 488 грн, майже всю суму надало Держкіно, а потім ще 396 тис. грн на промокампанію).
«Це дуже потужна сума в часи пандемії», - зазначив Філліпов. Фільм уже можна подивитися онлайн на платформі Sweet.TV, а щодо телепоказу продюсерська компанія підписала домовленості з телеканалом ICTV.
У свою чергу «Тарас. Повернення», який вийшов у кінотеатрах 24 вересня, таких досягнень не має. «Саме з цим фільмом ми пов’язували значну зацікавленість українців, проте, на жаль, він не так потужно зайшов на екрани», - додав продюсер. За вікенд стрічку подивилися 1558 глядачів. А касові збори становили 136 602 грн. Наразі команда фільму домовилась з кінотеатрами залишити «Тараса» у прокаті, проте лише у сеансах по замовленню - від 10 людей (бюджет проекту - 44 млн 110 тис. грн, сума держпідтримки - 22 млн 054,99 тис. грн).
Нагадаємо, що дистрибутор Svoe Kino, котрий опікується українським прокатом обох стрічок, не надає дані про касові збори, тож ця інформація - єдине, що ринок може дізнатися про бокс-офіс фільмів «Східняк» та «Тарас. Повернення».