Літо, що минуло, стало особливим для всього світу через пандемію і викликаний нею глобальний карантин. Україна, звісно ж, осторонь світових процесів не залишилася: наприклад, у період дії найбільш жорстких обмежувальних заходів - з квітня по липень - аналітики компанії Big Data UA, що проводить моніторинг телеперегляду на IPTV і OTT-сервісах, фіксували аномально високі показники у своїй галузі. Тепер все поступово повертається до норми: за даними Big Data UA за серпень 2020 року, показник загального телеперегляду (TVR%) знизився на 18% - до 5,25%, фактично повернувшись до рівня березня поточного року.
Середній час перегляду минулого місяця при цьому скоротився на 38 хвилин (або на 14%), тоді як середнє охоплення на день просіло лише на 6%. Головна інтрига сьогодні - як глядачі зустрінуть новий осінній сезон, однак перед цим варто уважно ознайомитися з показниками останнього місяця літа.
Станом на кінець серпня в панелі налічувалося понад 389,2 тис. активних домогосподарств. Лідером зі зростання перегляду залишається група спортивних каналів, а майже всі канали загального перегляду напередодні осіннього телесезону продовжили втрачати частку.
Якщо говорити докладніше, то частка групи каналів загального перегляду знизилася на 1,92 п.п. (до 53,69%). Також дещо зменшилися показники груп розважальних каналів, каналів кінопоказу і дитячих мовників. В цілому серпневий рейтинг від Big Data UA виглядає так:
Серед каналів загального перегляду лідерство утримують Плюси, на другому місці розташувався канал «Україна», а на третьому - ICTV:
По буднях, як і раніше, перше місце за Плюсами (як у праймі, так і в офпраймі), а на вихідних лідирує канал «Україна»
Друге місце у загальному забігу - знов за сегментом розважальних каналів:
Беззмінним лідером групи залишається ТЕТ, який у серпні майже не змінив своїх показників (частка перегляду знизилася всього на 0,02 п.п., до 3,3%). За звітний період мовнику вдалося згенерувати 344,4 тис. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами по всій Україні, а його середній час перегляду склав 49,5 хвилин
За період карантину глядачі явно скучили за футболом: в серпні група спортивних каналів нарешті дісталася третього місця, наростивши частку перегляду на 3,23 п.п. (до 8,44%) і зробивши гігантський стрибок з шостої позиції:
Перші дві сходинки в сегменті посіли канали «Футбол 2» і «Футбол 1»: перший - з часткою 4,42% (зростання на 2,52 п.п.), а другий - з 2,54% (зростання на 1,18 п.п.). Сумарно група спортивних каналів згенерувала близько 1,2 млн контактів
Попри незначне просідання частки перегляду (на 0,24 п.п., до 7,24%), каналам кінопоказу вдалося втриматися на четвертій позиції в загальному рейтингу:
Лідером сегменту залишається канал TV1000 East (частка перегляду 1,55%, зниження на 0,25 п.п.), якому вдалося згенерувати більш 241,9 тис. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами
П'яте місце посіла група дитячих мовників, чия частка перегляду склала 7,06% - на 0,72 п.п. нижче за показник в липні:
Беззмінним лідером тут залишається «ПлюсПлюс», хоча його частка просіла на 0,39 п.п - до рівня 2,49%. Всього каналу вдалося згенерувати 155,5 тис. контрактів в липні
Шосте місце - за групою каналів новин, чия частка перегляду зросла лише на 0,01 п.п., до 5,78%:
Фактично без змін залишилися показники групи пізнавальних каналів (частка зросла на 0,01 п.п. і тепер становить 4,54%), яка розташувалася на сьомому місці:
Восьме місце в серпні посіла група каналів серіалів із загальною часткою перегляду 1,86% (зниження на 0,02 п.п.):
Група музичних каналів тримає дев'яте місце з показником 1,74% (зниження на 0,01 п.п.):
Наостанок - зведення з полів регіонального мовлення:
Перше місце в групі знову посів запорізький «Телеканал Z» з часткою 0,141%, а в цілому сегменту за серпень вдалося отримати більш 822 тис. контактів з домогосподарствами.