Хтось 1 вересня вперше вирушив до школи, хтось - до університету, а Валерія Толочина і Анатолій Козловський сьогодні дебютують в ролі маркетинг-директорів компаній MEGOGO і «Планета кіно» відповідно. Обидві компанії синхронно відзвітували про поповненнях в своїх командах, і зараз саме час познайомитися з кадрами ближче.
Почнемо з MEGOGO. Пошуки маркетинг-директора тут оголосили досить давно, оскільки Іван Шестаков, який раніше займав і цю посаду, і пост директора зі стратегії, зосередився на стратегічному розвитку компанії. З численних кандидатів обрали саме Валерію, оскільки у неї за плечима - понад 18 років досвіду роботи в рекламі, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR. Свою кар'єру вона розпочала в банківській сфері, а 2010-го очолила маркетинг в компанії INTERTOP в Україні та Казахстані.
«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO - це приклад компанії, яка попри все робить речі вражаючими. В найближчих планах розказати та показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюсь, що мій попередній досвід стане в нагоді та відкриє нові можливості для побудови оновленої та результативної маркетингової стратегії MEGOGO», - поділилася радістю Толочина.
«Ми досить довго шукали професіонала та сильного фахівця, який зможе ефективно працювати із напрямком маркетингу в MEGOGO. У нас широкий продукт, який має і ТБ, і кіно, і аудіо. Тому перед новою колегою дуже цікавий виклик. Бажаю Валерії успіху та вражаючих результатів», - додає Іван Шестаков.
Відділ маркетингу MEGOGO займатиметься брендингом компанії, партнерськими проектами, перформанс-маркетингом і співпрацею з вендорами.
Що стосується «Планети кіно» і Анатолія Козловського, то тут надамо слово співвласнику мережі Дмитру Деркачу, який особисто представив публіці нового маркетинг-директора:
1 вересня - чудовий час, щоб вийти на нову роботу. І нехай жоден карантин цього не затьмарить.