12 серпня в Україні запрацювала світова піар-агенція MSL, що входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe. Вона надає повний спектр PR-послуг, що включає комплексні PR-кампанії, корпоративний та бренд-PR, антикризові комунікації, івенти, CSR-проекти та співпрацю із лідерами думок. Завдяки глобальному інструменту Fluency, MSL Ukraine створює повномасштабні та персоналізовані кампанії та активації із локальними інфлюенсерами.
Очолила MSL Ukraine Олена Суханова, яка має 20 років досвіду у рекламі. Вона управляла командами у креативних та комунікаційних агенціях й працювала із великими міжнародними та локальними клієнтами. Протягом останніх дев'яти років вона керувала креативною агенцією.
«Publicis Groupe кілька років тому взяла курс на інтеграційний підхід у побудові комунікацій, тож запуск MSL в Україні був лише питанням часу. Ми і раніше надавали PR-послуги своїм клієнтам через відповідний департамент у креативній агенції Saatchi&Saatchi. Завдяки чому маємо гідний досвід роботи у PR. Відтепер, маючи доступ до стратегічних інструментів MSL, кращих світових кейсів, у нас з’явилось ще більше можливостей, щоб у ці непрості часи допомагати клієнтам будувати стійкі зв’язки зі споживачами», - прокоментувала запуск агенції директор з креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine Олена Бакум-Рамола.
Мережа MSL протягом останніх років активно розвивається у Центральній та Східній Європі й налічує офіси у Польщі, Болгарії, Румунії, Словенії, Туреччині, Чеській Республіці та відтепер в Україні. Структура мережі побудована на системі хабів.