У цей кризовий період Toy Pictures дає змогу молодим режисерам реалізувати свої ідеї - компанія організовує конкурс на зйомки першої реклами для портфоліо. YO!DA позиціонують як ініціативу, яка зв’язує відомі бренди з креативними талантами молодого покоління режисерів.
Учасники конкурсу на різних етапах: отримають брифи від партнерів проекту - брендів компаній Samsung, Carlsberg Ukraine, Henkel, Domino’s Pizza та інших, які виступатимуть реальними замовниками; грант на зйомку у розмірі $2500; професійну допомогу від провідних продакшен-компаній України; пройдуть менторський модуль від експертів продакшену та найкращих практиків рекламної індустрії у Kyiv Academy of Media Arts. У фіналі конкурсу журі обере переможців, які отримають грошові призи у розмірі $1000 та $2000 за найкраще реалізовану ідею.
«Ідея проекту виникла два місяці тому. За основу взятий конкурс, який вже сім років поспіль успішно проводять наші колеги у Польщі. Його принцип актуальний і у нас, оскільки вхід до рекламної індустрії - у практичній площині: тобі потрібно спочатку щось зняти, щоб тебе запросили на реальні проекти. Це таке замкнуте коло. За допомогою конкурсу ми хочемо дати реальний інструмент тим, хто бажає увійти до рекламної індустрії у ролі режисера, відчинити їм двері. І таким чином зробити середовище та індустрію сильнішими та більш конкурентними», - коментує продюсер, співвласник продакшену Toy Pictures Дмитро Суханов.
Ознайомитися з умовами участі у конкурсі та заповнити анкету можна на сайті проекту. Прийом заявок триває з 25 липня по 17 серпня. Учасники, які увійдуть до шорт-листа, пройдуть тижневу сесію майстер-класів від професіоналів у рекламній сфері та підготують шутінг-борд за своєю ідеєю. Список фіналістів, які отримають грант та контракт на зйомку свого першого рекламного ролика, буде оголошено на початку вересня. Окрім гранту, учасники отримають повну підтримку знімального процесу та список компаній, які можуть надати допомогу у виробництві: прокат техніки, костюмів, контакти композиторів, акторів, постпродакшен-студій тощо.
Роботи фіналістів оцінить професійне журі, до складу якого увійшли: Head of Art, співзасновник Banda Agency Єгор Петров; Chief Creative Officer & Creative Partner McCann Kyiv Євген Камінський; режисери Марк Вілкінс, Антоніо Лукіч, Олексій Пасічник, Іван Сауткін, Андрій Рубець; режисер Анна Бурячкова; продюсер, співзасновник рекламного продакшену Limelite Володимир Яценко; шоуранер, керівник 1+1 Digital Studios Ірина Нікончук; креативний директор TABASCO Олександр Смірнов; режисер монтажу Олександр Чорний; Head of consumer marketing EVO Олександр Жиляєв; директор департаменту маркетингу Kaspi Bank Дмитро Пак (Казахстан); креативний директор Cheil Ukraine Слава Деніс; арт-директор, співзасновник Kyiv Academy of Media Arts Сергій Вовк; продюсер, співвласник рекламного продакшену Toy Pictures Дмитро Суханов; діджитал-маркетолог, засновник Seventeam agency Дмитро Федоренко та агент Wanted directors agency Гоша Дегтяренко.
Прем’єрний показ робіт фіналістів та оголошення переможців конкурсу, які отримають грошові призи, відбудеться 10 жовтня під час Галацеремонії нагородження.