Сьогодні в рамках KYIV MEDIA WEEK відбувся міжнародний конкурс non-scripted розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS 2019, організований українською компанією Media Resources Management у партнерстві з Small World IFT (США) та MIPCOM (Франція). Автори проектів, що потрапили до финалу, накрешті презентували свої розробки членам жюри: креативному продюсеру розважального департаменту «1+1» Ксенії Чорній, головному редактору С21 Media Еду Воллеру та президенту Small World IFT Тіму Кресценті.
В пітчингу взяли участь:
Ірина Сарган (Україна) – проект «Битва онлайн»;
Олена Таращанська (Фінляндія) – проект «Вавилонська вежа»;
Андрій Сукач (Україна) – проект «Сьогодні мені щастить»;
Вікторія Бурдукова, Анна Жижа (Україна) – проект «По домівках»;
Діана Лебедева (Україна) – проект «Доросле життя».
Останній і став переможцем конкурсу цього року. Однак, це не означає, що інші проекти членам жюри не сподобались: за словами Тіма Кресценти, судді обмежені правилами конкурсу та форматом проектів, з якими працює Small World IFT. «Ми - нішевий дистрібутор, тому обираємо проекти у нашому стилі. Нам подобаються формати, аудиторія яких може дізнатися про себе багато нового», - додав він.
Проект Діани Лебедевої «Доросле життя» (Yung Adults) присвячений підліткам, які намагаються довести батькам, що стали дорослими й можуть все вирішувати самостійно. П’ять учасників проводять тиждень в умовах по-справжньому дорослого життя: ходять на роботу, доглядають за дітьми з дитсадку, піклуються про собаку сусіда и т.п. Коли $500, що видано на всіх, буде витрачено, підлітки не зможуть зателефонувати батькам та звернутися по допомогу.
Нагадаємо, переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS отримає перепустку до міжнародного ринку аудіовізуального контенту MIP TV, що відбудеться наступного року в Каннах, а компанія Small World IFT стане ексклюзивним дистрібутором формата на міждународному ринку.
Докладніше про пітчинг ми розповімо найближчим часом.