Після оголошення барахолки «Кураж is back» організатори відкрили декілька вакансій, серед них - копірайтера. Загалом команда шукає людину, яка «пише тексти, які потім зберігають собі блогери та бренди, аби коли-небудь видати за свій пост».
«Щоб вмів сформулювати коротко і зрозуміло фразу, яка викликала б почуття присутності, і щоб це був спеціаліст, а не спонтаний письменник, який може зникнути у емоційних переживання без зв’язку. Копірайтер моєї мрії пише українською, але кожен читає текст тією мовою, якою думає - так круто він написаний і потрапляє прямо у душу», - пише засновниця та ідеолог «Кураж Базару» Альона Гудкова у Facebook.
Кандидати можуть писати на пошту alyona@kurazh.com.ua з копією на cbo@kurazh.com.ua та coo@kurazh.com.ua. У темі листа - «Я пишу, я копірайтер», а у тілі повідомлення додати власний пост для Instagram від імені «Куражу» із серії «Привіт, я Кураж і я народився у Києві...». Дедлайн - 17 липня включно.
Вакансію креативного копірайтера також відкрила група Quadrate 28. До обов'язків входить працювати в парі з бренд-стратегом та створювати комунікаційну платформу для брендів, ключові повідомлення, рекламні тексти та сценарії для роликів, брати участь в розробці контент-плану за необхідності.
Серед головних вимог - нестандартне мислення, фантазія; вміння аналізувати, шукати та обробляти велику кількість інформації, концентруватися на суті питання, стратегічно мислити, перетворювати унікальні ідеї на яскраві словесні форми; розуміння основ побудови бренд комунікацій (розробка ідей, сценарії для ТВ, радіо, івенти, слогани, рекламні тексти, тексти для сайтів, креативна адаптація). Резюме на вакансію можна відправляти за посиланням.