Незважаючи на те, що до остаточного рішення пандемійних проблем ще далеко, ситуація на ринку продажу телереклами поступово повертається до норми. За найсвіжішими даними компанії Ocean Media, наразі розпроданість рекламних блоків на українському телебаченні досягла 77%. Це майже вдвічі вище показника найбільш кризового 19-го тижня 2020 року, що дає експертам підстави вважати, що телеринок демонструє стійкий тренд відновлення після жорсткого карантину. Прогнозна заповнюваності рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia наступного тижня - 94%.
«Пандемія дуже суттєво вплинула на телевізійний ринок. В період жорсткого карантину вона додала близько 35% глядачів. Але одночасно ми спостерігали зменшення активності рекламодавців. Це призводило до зменшення рівня розпроданості рекламних блоків. Зараз ситуація стабілізується. Потепліло, карантин пом’якшили, психологічний шок минув. На телевізійному ринку ми спостерігаємо збалансованість попиту та пропозиції. Загалом, телебачення, порівняно з іншими сегментами рекламного ринку, зокрема й діджиталом, виявилося найнадійнішим для клієнтів, і найстабільнішим з точки зору кризових коливань. Український телеринок вже близький до відновлення», - відзначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
Сподіваємося, слова Партики про відновлення стануть пророчими.