За даними дослідження TNS, минулого року користування інтернетом у вільний час вперше перевищило показник дивлення телебачення – 72% проти 71% опитаних. У 2019-му цей показник збільшився до 74%. Про це розповіла директор департаменту аналітики телеканалу «Україна» Оксана Пипич під час секції «Вішлист українських мовників» в рамках KYIV MEDIA WEEK.
За словами Оксани, теледивлення в Україні повільно, але зменшується: в січні-серпні 2019 року цей показник був на 5% нижче аналогічного періоду в 2018-му.
Звісно, телеканали миритися з цим не збираються та з усіх сил шукають шляхи привернення уваги аудиторії. Наприклад, канал «Україна» намагається відійти від звичних форм контенту (команда мовника називає такий підхід «більше драми в мелодрамі») та впроваджує нові для своєї аудиторії жанри, «1+1» продовжує щільно експериментувати з комедіями та драмеді, «Новий» намагається расширити свою аудиторію («Щоб зберегти позиції, треба «дорослішати», - пояснив керівник напряму «Мовлення» StarLightMedia Дмитро Троїцький), а СТБ всерйоз придивляється до скриптед-реаліти та жанру байопіку.