Деякі гравці ринку зовнішньої реклами не гаяли час на карантині, а провели його з користю. Так, національний оператор зовнішньої реклами в Україні «Перехід Аутдор» оголосив про цифрову трансформацію, частиною якої стала зміна логотипу.
Також оператор змінює перелік пропозицій для клієнтів. Компанія пропонує 6 «розумних» цифрових екранів по 8 кв. м у найгарячіших точках Києва. Контент на таких бордах змінюється залежно від погоди та часу доби, що відкриває додаткові можливості для рекламних креативів та напрямів кампанії.
Для трансляції контенту «Перехід Аутдор» використовує CMS Advision, завдяки якій можна розмістити рекламу через Admixer.DSP (TradeDesk) за моделлю programmatic. Це означає, що запускати і зупиняти рекламу можна в будь-який час доби, а модерація й узгодження проходять за лічені хвилини без додаткових контактів. Іншими словами, розмістити зовнішню рекламу можна так само швидко, як і банерну рекламу в інтернеті. Тривалість теж варіативна - як у днях, так і в годинах. За розрахунками дослідницької компанії, спліт з таких екранів може принести до 1,5 млн потенційних контактів.
Цифрова трансформація компанії триває. Вже зараз клієнти можуть забронювати рекламну площу, обравши місце серед 30 тисяч власних та партнерських площ оператора у 138 містах України.