Сьогодні низка джерел розповсюдили інформацію про те, що телеканали групи «Інтер» мають намір відмовитися від кодування супутникового сигналу. Мовляв, Inter Media Group звернулася до компанії SES - свого супутникового оператора - за консультаціями щодо відмови від кодування всіх восьми телеканалів групи («Інтер», НТН, К1, К2, «Мега», «Піксель», Zoom та «Enter-фільм»). Причинами назвали низьку прибутковість від переходу на платний варіант доставки супутникового сигналу, а також зміну планів з продажу реклами через розпад рекламного «Альянсу». Але, як з'ясувалося, це неправда - SES жодних переговорів з медіагрупою «Інтер» не вела.
На запит MBR отримано коментар Онно Зонневельда, голови представництва SES в Україні: «У зв'язку з новиною щодо можливої відмови від кодування супутникового сигналу всіх восьми телеканалів групи телехолдинга Inter Media Group, повідомляємо, що звернень до компанії SES не було. Компанія SES з Inter Media Group з цього приводу перемовин не веде».
Про це ж в коментарі у Facebook написала й Міла Філінкова, маркетинг та PR-менеджер SES.
Відзначимо, що в межах декількох онлайн-конференцій, зокрема #TelecomLive 3.0, директор зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов відзначав куди менший попит на послуги, ніж очікувалося. Але ж МГУ, якій належить сервіс OLL.TV і супутникова платформа Xtra TV, була чи не основним бенефіціаром кодування: якщо українці йшли на супутник, то платформ всього дві - Xtra TV і Viasat. Якщо обирали ОТТ, то, знову ж таки, не в останню чергу OLL.TV. І все одно в МГУ незадоволені.
Що ж казати про «Інтер», якщо у нього немає свого оператора супутникового ТБ. Немає й ОТТ-послуги, і при цьому медіагрупі довелося залишити відкритим канал «Інтер+», який, за словами Світлани Міщенко, керівника платформи Viasat в Україні, входить в топ перегляду на безкоштовному супутнику.
Однак, розкодувати сигнал означало б оголосити війну іншим медіагрупам. Плюс, як мінімум, витрати на перенос каналів в формат MPEG-2. Втрачається сенс закуплених тюнерів. Загалом, це підняло б дуже багато питань, і поставило б під сумнів сам намір створити в Україні довгоочікуваний ринок платного ТБ.