Все коли-небудь закінчується, і коронакриза - не виняток. І хоча до повного відновлення нам ще далеко, свіжі дані компанії Ocean Media свідчать, що дно на ринку телереклами вже пройдено, і тепер сегмент лише зростатиме.
За підсумками минулого 23-го тижня кількість рекламованих на українському ТБ брендів склала 153 штуки. Це на 21% більше, ніж на 19-му тижні, що був найбільш кризовим 2020 року. Лідерами зростання при цьому стали рекламодавці категорій «Торгівля» (+12,5%) і FMCG (+25%).
«Психологічний шок від коронакризи завершився, бізнес звикає діяти по-новому. Великі зміни сталися в управлінні компаніями, структурі продажів та доставки, роботі працівників в офісах. Ознакою цих змін також стало зростання теледивлення і, як наслідок, очікуване зростання попиту на телерекламу. Загалом, бізнес почав відновлюватись, - відзначає Андрій Партика. - Але в завершення шоку є й негативний бік. Є ризик, що люди почнуть менше берегтись. Я закликаю всіх продовжувати дотримуватись вимог карантину. Це буде запорукою остаточного виходу з кризи як бізнесу, так і всього суспільства».
Слухайте Андрія Партику - він поганого не порадить.