1 червня Інтернет Асоціація України (ІнАУ) направила в Антимонопольний комітет звернення щодо ознак нечесної конкуренції ПрАТ «Київстар». У ньому йдеться про акцію, в межах якої «Київстар» пропонує жителям Маріуполя пакет «Домашній Інтернет» за 10 грн на місяць, що в ІнАУ розцінюють як демпінг.
Телеком-оператор «Київстар» з таким трактуванням не згоден і запевняє, що тарифну пропозицію сформовано, виходячи з ринкових умов і фінансових можливостей абонентів. Публікуємо коментар компанії повністю:
«Київстар» веде зважену тарифну політику, ми аналізуємо потреби клієнтів, щоб надавати їм кращий
досвід і якість за доступною ціною. Це актуально в сьогоднішніх ринкових умовах, коли
можливості для зростання купівельної спроможності клієнтів обмежені. «Київстар» проаналізував
профіль споживання трафіку, кількість спожитих послуг і за результатами аналізу сформував
акційну тарифну пропозицію, яка може бути цікавою абонентам. За період дії акції клієнти зможуть вирішити, чи користуватися послугою, та обрати найбільш прийнятний тарифний план на майбутнє, після закінчення дії акції.
Необхідно зазначити, що інструмент акційних знижок широко застосовується в усьому світі з
метою залучення клієнтів. Нагадаємо, що право встановлювати тарифи на свої послуги на власний розсуд гарантоване телеком-операторам законодавством України.
«Київстар» вітає чесну конкуренцію і забезпечує не тільки доступні тарифи, а й високу якість
послуги. Саме тарифи і якість послуг є тригером конкуренції, а не синхронне підняття цін на такі
послуги, яке часто спостерігається на ринку фіксованого доступу в інтернет. Окремо хочемо
звернути увагу, що ринок фіксованого інтернету заповнений провайдерами, що працюють «в тіні»,
не забезпечують належну якість послуг та обслуговування клієнтів. Саме такі компанії й підривають конкурентоспроможність ринку, а не ті, хто працює прозоро, сплачує всі податки і надає надійний сервіс високої якості».