Якщо реклама - двигун торгівлі, то її діджитал-прояви - найсучасніше на сьогодні паливо. Це доводить група компаній «РТМ-Україна», яка оголосила про запуск першої загальнонаціональної мережі цифрової зовнішньої реклами в Україні, яка в перспективі покриє всю країну.
Цифрові мережі «РТМ Діджитал» (цифрового підрозділу «РТМ-Україна») запрацювали в Києві ще в квітні минулого року. Після цього компанія вирішила повторити досвід в інших обласних центрах, і проект отримав назву DNP Regional. Ще 2019-го носії почали з'являтися в Одесі, Харкові, Чернігові, Черкасах та Вінниці, а 2020-го, незважаючи на всі складнощі першої половини року, компанія вийшла на фінішну пряму в створенні великої регіональної мережі. На другому етапі додалися Херсон, Львів, Дніпро, Рівне, Чернівці, Хмельницький та Івано-Франківськ, а найближчими місяцями проект покриє Житомир, Суми, Полтаву, Миколаїв і Запоріжжя.
«Якщо подивитися на адресну програму DNP Regional, стає очевидним вибір найбільш рейтингових локацій: це головні магістралі, переважно в центральній частині міста, які характеризуються найвищим трафіком. Традиційно техніка «РТМ Діджитал» високої якості, ми використовуємо продукцію провідних світових виробників, адже, як то кажуть, «ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі». DNP Regional складається, в основному, з власних локацій «РТМ-Україна», але також включає в себе місця, що належать нашим надійним регіональним партнерам», - говорить гендиректор групи Олег Невельчук.
DNP: Digital Network Panel - створений і запатентований «РТМ-Україна» алгоритм трансляції реклами: місце (10 сек.) в рекламному блоці (3 хв) з адаптивним плейлистом для розміщення контенту синхронно і в реальному часі на всіх панелях цифрових мереж «РТМ Діджитал».
Продажі DNP Regional відкриються 1 червня. У компанії вже визначилися зі стартовою вартістю продукту і обіцяють, що ціна не зміниться до кінця року.