Kwendi Media Audit оприлюднила чергові результати опитування провідних рекламних холдингів щодо очікуваного рівня інфляції в медіа 2020 року. У порівнянні з лютим, очікування експертів помітно знизилися у всіх категоріях - через вплив карантину на економіку країни. Інфляція на ТБ залишається найвищою, хоч середнє значення зменшилося майже на 10% у порівнянні з попереднім опитуванням, яке відбулося до початку епідемії.
Для зовнішньої реклами деякі респонденти очікують дефляцію - тому консолідований прогноз впав вдвічі. Найменша середня медіаінфляція за підсумками 2020 року, як і раніше, очікується в друкованих виданнях.
Дані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції. Опитування проводилося в травні 2020 року, після двох місяців карантину.
У дослідженні взяли участь найбільші рекламні холдинги та медіаагентства України: Publicis Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma и Media Systems.