Поки український ринок друкованих ЗМІ переживає кризу, німецький холдинг Burda додав до своєї бібліотеки журнал Fashion Style. За словами генерального директора підрозділу Burda Create! Хеннінга Рьопера, сегмент «зроби сам», в якому працює компанія, значно виріс під час самоізоляції, тому що «люди хочуть використовувати цей час максимально творчо і з користю».
Влада Барсукова, керівник платформи Burda Style, також констатує, що українські читачки вочевидь не нудьгували під час карантину. «Кількість унікальних користувачів сайту Burdastyle.ua зросла на 40%, на 15% збільшилося замовлення електронних викрійок, трафік з соцмереж став приносити конверсії з продажу. Звичайно, були дуже популярні викрійки масок, але, на щастя, не тільки вони».
Журнал Fashion Style пропонує широкий спектр викрійок - від спортивного стилю до богемного, від xs до xxxl, дитячий одяг, чоловічі моделі та модні поради. В українському сегменті «зроби сам» також працюють видання Burda Style, VERENA, «Люблю шити», запущений 2019 року, та Facebook-група «Лавка «БурдаМедіаУкраїна», створена у квітні 2020-го.