Кількість телевізійних домогосподарств, які використовують пряме або опосередковане підключення через супутник, збільшилася на 12 мільйонів - до 367 млн 2019 року. Про це свідчать результати щорічного дослідження ринку Satellite Monitor, проведеного компанією SES.
Значна частина такого зростання - а саме 12 млн телевізійних домогосподарств - пов'язана з провідною платформою прийому телевізійних програм: супутниковою та кабельною. 2019 року вони зросли на 9 млн підключень - до 153 мільйонів і 149 мільйонів домогосподарств відповідно. Показники інтернет-телебачення (IPTV) та ефірного телебачення зросли разом на 3 млн абонентів - до 43 млн і 21 млн домогосподарств.
Також дослідження Satellite Monitor показало розширення технічного покриття SES на ряді континентів, включаючи Європу, Африку, Азіатсько-Тихоокеанський регіон та Латинську Америку. Найбільш потужним ринком для SES залишаєть Європа з 168 млн домогосподарств, що обслуговуються флотом SES. Кількість абонентів в Європі збільшилася на 1 млн з 2018 року, за нею - Північна Америка з показником ринку в 69 млн.
Дослідження вказує на перехід від аналогового до цифрового телебачення та зростання HD-мовлення. Зокрема, кінцеві споживачі в Гані та Нігерії роблять вибір на користь саме супутникового телебачення через більш вигідні переваги та безкоштовні пропозиції замість того, щоб купувати нове обладнання для переходу на цифрове ефірне телебачення.
В Європі спостерігається зростання HD-мовлення з 167 млн домогосподарств, що на 5 млн більше, ніж 2018 року. Супутник залишається кращою платформою з доставки відео, коли мова йде про передачу HD-контенту, що підкреслює ключове значення саме супутникового мовлення як надійної та економічно обґрунтованої системи доставки відеоконтенту до широкої аудиторії.