Грузинське креативне агентство Windfor's, незважаючи на кризу та пандемію коронавируса, саме зараз відкриває офіс в Києві. Керівником Windfor's Kyiv став колишній арт-директор Banda Agency Ілля Ануфрієнко.
Як повідомив виданню AIN.UA Ануфрієнко, плани з відкриття з'явилися ще до карантину. На той момент Ілля працював в Banda на позиції старшого арт-директора, і важко було уявити, що через два місяці світ охопить пандемія.
«Нам пощастило встигнути зібрати дуже круту команду ще в той час, коли все було спокійно: Саша Найдьонова - екс-стратег Fedoriv, яка створювала бренди на кшталт Robota.ua, «Будинок Іграшок», «Ощадбанк», «Нова Пошта»; Ілля Янковський - копірайтер, який 2019 року привіз в Україну перше золото Young Lions Cannes. А також дуже крутий склад дизайнерів: Ксюша Мильченко, Віка Москофіді і Арман Енокян. Майже всі з команди знали один одного дуже давно, але можливості попрацювати разом не було», - зізнався Ануфрієнко.
Нове агентство працює вже близько місяця, всі процеси поки віддалені - команда зв'язується з робочих питань в Zoom.
«Протягом кількох останніх років ми думали про розширення нашого агентства за різними географіями. Але для остаточного вирішення мав скластися ряд обставин, які в середині минулого року отримали сприятливу форму в Києві, після чого ми ані секунди не вагалися, - прокоментував засновник Windfor's Вато Кавтарадзе. - До того ж, грузинський ринок за своєю будовою досить специфічний. Ми брали активну участь в його розвитку протягом останніх 15 років. Але все ж цей ринок обмежений за обсягом, як в економічному, так і технічному розумінні цього слова».
Вато Кавтарадзе також додав, що Україна цікава агентству не тільки у фінансовому плані: воно бачить тут можливість зростання та розраховує внести вклад у розвиток місцевого ринку.
«У нас був певний план: за рік вийти в точку беззбитковості, поступово показуючи динаміку зростання. Зараз цей план потрібно прискорювати, обмаль часу на розкачку. Якщо раніше ми збиралися перший рік дуже вибірково підходити до проектів і робити ставку на репутаційні, то зараз можливості перебирати вже немає», - підкреслив Кавтарадзе.
Незважаючи на кризу, Кавтарадзе налаштований позитивно і готовий прийняти виклик цього непростого часу. Він вважає, що саме завдяки кризі українські бізнеси шукатимуть нові, нестандартні рішення.