Пандемія коронавірусу випробовує український медіаринок на міцність. У березні видання «Український тиждень» оголосило, що призупиняє випуск друкованих версій на час карантину. Наразі журнал працює у повному обсязі, зберігши 100% команди, однак ресурсів бракує.
«Якщо уявити найгірший сценарій, то незалежні ЗМІ не переживуть фінансових труднощів і будуть закриті. Хто тоді заповнить інформаційний вакуум? Проросійські видання і телеканали, де ніколи не рахували грошей, бо розуміли, що вони на війні і їхнє завдання - захопити і упокорити колоніальний простір, а війна, як відомо, потребує ресурсів», - зазначає у своєму зверненні головний редактор видання Дмитро Крапивенко.
Видання просить читачів підтримати редакцію: передплатити електронну версію журналу або зробити пожертву.
Нещодавно власну краудфандингову кампанію відкрило видання Telegraf.Design, яке перед цим оголосило про закриття. Для відновлення роботи проекту редакція має зібрати 100 тис. грн.