Пройшов лише тиждень, як видання Telegraf.Design оголосило про призупинку роботи у зв’язку з карантином. Отримавши шалену підтримку читачів, видання вирішило повернутися і відкрити власну краудфандингову кампанію.
«Даємо картку» і запускаємо краудфандинг-кампанію. Для стабільного функціонування «Телеграфа» щомісяця потрібно 50 тис. грн. Якщо зараз зберемо суму, що забезпечить два місяці роботи редакції, ми відновимо проект. Усі кошти підуть винятково на потреби журналу, і ми будемо звітувати про витрати», - пообіцяли у Telegraf.Design.
Telegraf.Design - медіа для дизайнерів, мета якого створювати дискусію, що формує сильний і помітний у світі український дизайн. Видання розповідає про нові імена, креативний бізнес, дизайн-активізм, публікує новини та аналізує важливі для спільноти події. Проект можна підтримати на Patreon за посиланням.