З 16 березня через введення карантину денний трафік провайдера «ВОЛЯ» збільшився на 30%. А в «пікові години» в будні - до 17% (в порівнянні з даними лютого за аналогічний період). При цьому споживання трафіку бізнес-клієнтів HoReCa, навпаки, впало на 33%, а онлайн-бізнесу, за даними Дата-центру «ВОЛЯ», збільшилася рівнозначно.
Як запевняють в компанії, стрімке зростання денного трафіку не впливає на якість послуг, оскільки мережа спроектована з урахуванням максимального навантаження, яке настає переважно з 19:00 до 22:30. За станом на 30 березня зріст споживання склав 17% в порівнянні з сумарним трафіком по всіх містах під час максимального навантаження.
Це пов'язано з тим, що більшість компаній перейшли на віддалену роботу і використовують онлайн-сервіси для зв'язку. Незважаючи на те, що навантаження на мережі виходить за рамки планового, інженери компанії «ВОЛЯ» постійно контролюють ситуацію і попереджають виникнення перевантажень мереж.
Проблеми спостерігаються в секторі В2В, який тісно співпрацює з HoReCa. Такий бізнес, як готелі, ресторани, туризм, ТРЦ, більше схильний до негативного впливу карантину, тож споживання ним трафіку знизилося на 33%. При цьому, за даними Дата-центру «ВОЛЯ», на 29% збільшився трафік бізнесу, діяльність якого пов'язана з освітніми онлайн-послугами - вебінари, тренінги, а також онлайн-магазинів і послуг хостингу, що цілком передбачувано.