Все більше брендів підтримують український кінопродукт. Тільки за останні два роки у найбільших релізах студії FILM.UA Group - стрічках «Захар Беркут», «Скажене весілля», «Скажене весілля 2» та «Пульс» - партнерами стали 12 українських та світових компаній. До того ж міжнародні дослідження підтверджують, що 85% глядачів помічають бренди на екрані, 60% позитивно сприймають інтеграцію, а 57% купували побачений продукт.
Компанія FILM.UA продовжила свою співпрацю з українськими брендами і у виробництві майбутньої сімейної комедії «Зірки за обміном», що вийде на екрани на новорічні свята 2020-2021 року. У стрічці глядачі побачать не тільки зірок вітчизняного шоу-бізнесу Олю Полякову та DZIDZIO, а й великі українські бренди - морозиво «ЛАСУНКА», мережа АЗК WOG та інтернет-магазин косметики і парфумерії MAKEUP.
«Контент так чи інакше давно став невіддільною частиною маркетингових стратегій компаній. Бренд може розвивати власний сторітелінг або ж стати частиною великої історії, яка неодмінно завоює увагу і любов глядачів. Другий варіант може бути більш ефективним, оскільки бренд використовує силу контенту та всього, що з ним пов’язано: відомі особистості, промокампанія, лояльна аудиторія», - розповідає Юлія Пилипенко, директор агенції Brandly by FILM.UA Group.
У стрічці «Зірки за обміном» непримиренні суперники на сцені, зірки шоу-бізнесу Поля Молякова та Фома Михайловський, несподіваним чином опинившись в тілах один одного, намагаються повернути свої життя, але заради досягнення мети кожному доведеться вирішити сімейні та романтичні проблеми свого опонента. За виробництво фільму взялися компанії KINOROB та Secret Service Entertainment Agency. Режисер - Олексій Даруга, сценарій писали Сергій Касторних та Артур Петров.