Як кожна гусениця мріє перетворитися на метелика, так всі, пов'язані з креативною індустрією. прагнуть взяти участь у фестивалі Cannes Lions. На перший погляд здається, що шлях до Канн важкий і далекий, проте офіційне представництво Cannes Lions в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) роблять все, щоб його полегшити. Наприклад, вони оголосили локальний конкурс молодих креаторів, переможці якого поїдуть до Франції, де зможуть взяти участь в Young Lions Competitions.
Головна умова для потенційних учасників - бути молодше 30 років. Якщо це вам під силу, тоді потрібно визначитися з категорією, до якої ви могли б податися. Цього року в національному конкурсі їх три - Print, Design і Film, а з подробицями подачі заявок та іншими деталями можна ознайомитися тут.
«2019 рік став найуспішнішим за всю історію проведення локальних конкурсів YLC. Три з чотирьох команд, які поїхали представляти Україну на конкурсі в Каннах, здобули медалі Young Lions. Переможцями стали команди Print, Design, Film, до яких ми офіційно анонсували відбір. Четвертій команді яка, нагадаємо, посіла друге місце в конкурсі за абсолютним рейтингом і самостійно звернулась до організаторів із запитом на участь у міжнародному конкурсі, за сприяння представництва Cannes Lions та дозволу оргкомітету фестивалю Cannes Lions було надано можливість позмагатись у міжнародному конкурсі в категорії Digital. Зазначимо, що 2019 року Україна вперше в історії участі у фестивалі Cannes Lions увійшла до рейтингу «Топ-25 країн із найбільшою кількістю нагород» (за статистикою Global Creativity Report) саме завдяки перемогам наших молодих креаторів. Це досягнення - черговий доказ неймовірного потенціалу української креативної молоді, яку Представництво фестивалю Cannes Lions та Асоціація Креативних Індустрій України завжди готові підтримувати і сприяти у професійному розвитку», - говорить офіційний представник Cannes Lions в Україні та голова Асоціації Креативних Індустрій Костянтин Кузнєцов.
Як і минулого року, цього разу для команд-переможців передбачений призовий фонд. Він буде сформований за допомогою краудфандінгової системи з внесків самих учасників, а вони, в свою чергу, дорівнюють 160 євро за команду (по 80 євро з людини). Але є і нововведення: тепер організатори розділили фонди категорій, і чим більше в них буде учасників, тим вище вийде сума компенсації для переможців.
Крім того, організатори відмовилися визначати переможців за абсолютними рейтингам. Тепер це зробить професійне міжнародне журі, яке оцінюватиме роботи за чотирма критеріями: креативність / інноваційність (50% голосів), стратегія, включаючи інсайт (20% голосів), відповідність брифу (20% голосів) і якість виконання (10% голосів).
Але і це ще не всі сюрпризи. Цього року організатори вперше проведуть в Україні конкурс молодих маркетологів Young Marketers Competition. Його деталі обіцяють повідомити пізніше, а поки рекомендуємо посилено зайнятися креативом.