В рамках трансформації у холдингу StarLightMedia створено ще один департамент - Data & Analytics, а також призначено Chief Data & Analytics Officer і Chief Reputation Officer. Компанія вважає, що такий підхід дозволить сконцентрувати експертизу зі збору та аналізу великих масивів даних в єдиній функції.
Посаду Chief Data & Analytics Officer обійняла Оксана Пипич, фахівець із більш ніж 10-річним досвідом роботи у сфері досліджень та маркетингу.
Репутаційним менеджментом медіагрупи StarLightMedia займатиметься Катерина Надточій - комунікаційник із багаторічним досвідом роботи як в українських, так і в іноземних компаніях. Окрім того, Катерина працювала в сфері PR-консалтингу та відповідала за проекти із побудови особистої та корпоративної репутації.
«Ми знаходимось на якісно новому етапі трансформаційного процесу, мета якого - забезпечити сталий розвиток StarLightMedia у майбутньому, - коментує Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia. - Ми переосмислюємо роль управління репутацією і даними компанії, створюємо напрямки, що відповідають новим викликам бізнесу, медіаіндустрії та суспільства. Ми рухаємось в одному напрямі із провідними світовими медіа».