Лідер серед спортивних стрімерів DAZN оголосив про плани вийти на ринки понад 200 країн. Наразі сервіс охоплює Австрію, Бразилію, Канаду, Німеччину, Італію, Японію, Іспанію, Швейцарію та Сполучені Штати. DAZN володіє правами на покази боїв топових промоційних компаній, а саме Golden Boy Promotions, Matchroom Boxing USA and GGG Promotions. В арсеналі сервісу - архів легендарних боїв, фільми про спортсменів та низка програм власного виробництва, також він співпрацює з різними футбольними лігами, єврокубками, MLB, NFL, NHL, NBA та ін.
«Вже з цієї весни більшість населення матиме доступ до DAZN та наших неперевершених боїв з боксу. Серед нашої команди бійців - деякі з найпопулярніших спортсменів у світі, і ми будемо працювати з ними над зйомкою видовищних міжнародних подій у майбутньому», - заявив виконавчий голова групи DAZN Джон Скіпер.
Незабаром скористатися сервісом можна буде на смартфонах, планшетах, лептопах, smart TV та ігрових приставках. За інформацією ЗМІ, з весни DAZN запрацює у Австралії, Індії, Мексиці, Великобританії, Польщі та Росії. Скоріш за все, Україна теж буде у списку 200 країн, але через відсутність контактів на сайті та сторінки сервісу в Facebook цю інформацію складно уточнити.
Сервіс працює за підпискою. Щомісячна підписка у США коштує $9,99. Вартість підписки для нових стран (і, ймовірно, України) оголосять впродовж наступних тижнів.