Рік тому в діджитал-агентстві CF.Digital з’явився креативний відділ, який очолив Пилип Белянський. За цей час команда реалізувала більше 10 рекламних проектів і отримала нагороди на фестивалях ADC UA та КМФР.
Оскільки творчий відділ швидко збільшився до самостійної одиниці в складі CF.Digital, засновниця компанії Іра Муштіна вирішила розділити напрямки на дві агенції. Веб-розробка залишається ключовим напрямком CF. Digital, а креативний відділ перетворюється в самостійну агенцію крафтових ідей «Нахаба».
«Минулого року ми активно розвивали два напрямки - креатив і діджитал-розробку. У розробці значно посилили команду, оптимізували бізнес-процеси і випустили свій продукт - платформу для e-commerce. Все більш полярними стають послуги та комунікація із зовнішнім ринком цих двох напрямків. Тому я вирішила розділити бізнес на два напрямки - тим більше, в кожному є компетентні команди з сильними керівниками, які тепер і очолять компанії», - каже засновниця діджитал-агенства CF.Digital та співзасновниця агенства «Нахаба».
Агенція розробляє айдентику, інтегровані рекламні кампанії і точкові рішення. Його мета - довести, що хорошій рекламі не потрібно багато місця і грошей, а потрібна влучна нахабна ідея.