2019 рік був успішним для зовнішньої реклами, і 2020-й продовжить цей тренд, йдеться у новому звіті Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР). Частка зовнішньої реклами на ринку залишається високою (майже 18%) через гарне охоплення Outdoor-медіа та конкурентної вартості контакту.
Реформи зовнішньої реклами, що проводилися міськими адміністраціями, призвели до зменшення кількість носіїв формату 3х6 м. Наразі його частка становить 48% і він лишається провідним форматом українського Outdoor для розбудови охоплення.
Долі інших популярних форматів, як призми і сітійлати, стабільні протягом двох років, однак у 2019-му на 4% зросли інвестиції рекламодавців у скроли.
«ІКЗР у цілому позитивно оцінює реформи ринку зовнішньої реклами і вважає, що вони сприяють збільшенню ефективності Outdoor-медіа», - йдеться у звіті.
Незмінною лишається п’ятірка міст-лідерів ринку: Київ, Одеса, Дніпро, Харків та Львів. На столицю припадає четверта частина від загальної кількості рекламного інвентаря і 37% рекламних бюджетів.
За результатами року на першому місті серед категорій рекламодавців - «Торгівля», на другому - категорія «Нерухомість». Хоча соціальна реклама здобула лідерську позицію у першому півріччі 2019-го завдяки політичним кампаніям, за результатами року вона опинилася на третьому рядку рейтингу провідних категорій рекламодавців.
Сьогодні топ-4 операторів ринку виглядає так: BigBoard Ukraine (10% загальної кількості площин), «РТМ-Україна» - 8%, PRIME Group - 7%, Octagon Outdoor - 6%. У грудні 2019-го цифрові панелі становили майже 3% від усіх форматів українського Outdoor-ринка з прогнозованою тенденцією більш ніж 100%-го зростання.