Компанія AIR, яка є сертифікованим партнером YouTube, оголосила про створення продюсерського центру ROCKET для талановитих авторів відеороликів. Ініціатива матиме вигляд медіаінкубатора, який допоможе блогерам проявити свої здібності, створюючи контент для YouTube, і при цьому отримувати регулярну винагороду від AIR - від $100 на місяць.
За підтримки AIR блогер не тільки реалізує творчий задум, а й значно швидше набере першу тисячу підписників. Зокрема, компанія обіцяє, що щомісячна зарплата блогера завжди буде більшою, ніж монетизація каналу.
Щоб потрапити до програми, необхідно відправити заявку, розповісти про себе і викласти свою ідею блогу. Якщо організатори побачать у ній перспективу, то зв'яжуться з претендентом, який отримає доступ до навчання та підтримку профільних фахівців для втілення задуманого на YouTube-каналі.
«Далі ти випускаєш 5 пробних відео, ми дивимося їх, аналізуємо і, якщо розуміємо, що ти - наша людина і все у нас буде «в шоколаді», ти отримуєш за них фінансову винагороду в рамках успішного тижня. І ми починаємо щільно співпрацювати на постійній основі», - пояснюють в ROCKET.
Брати участь в проекті можуть одночасно 100 людей. Тематика відео охоплює від дитячого, розважального, музичного, навчального та спортивного контенту до lifestyle-, travel-, beauty-, gaming-блогів. На кожну тематику організатори виділили певні квоти. Найбільше місць віддали дитячим каналам: у ROCKET хочуть підтримувати близько 40 таких проектів. Далі 30 каналів на тему DIY і «Лайфхак», 10 розважальних проектів на різну тематику і близько 20 каналів в усіх інших жанрах.
Компанія AIR (Agency of Internet Rights) відома своєю медіамережою, яка об'єднує понад 3 тис. відеоблогеров і входить в топ-3 світових медіамереж за кількістю переглядів (понад 120 млрд на рік). AIR є сертифікованим партнером YouTube з 2011 року і партнером TikTok з 2019 року.