Не секрет, що спонсорство - це величезна індустрія, яка оперує мільярдами доларів і з кожним роком зростає все стрімкіше. Скористатися цим може практично будь-яка сфера, і кіновиробництво - не виняток. А якщо все зробити з розумом і любов'ю, то колаборація в підсумку принесе не тільки результат у вигляді хороших бізнес-показників, але ще і призи, як це сталося з кампанією FILM.UA Group і ТМ «Львівське», розробленою для стрічки «Захар Беркут». Минулого року стало відомо, що цей проект став володарем золота Effie Awards Ukraine в категорії «Спонсорство», а сьогодні компанії оприлюднили вражаючі підсумки колаборації, про які ми зараз і поговоримо.
Але спочатку нагадаємо, що авторами кампанії виступили агентства Brandly / FILM.UA та McCann Kyiv, і директор першого Юлія Пилипенко впевнена, що ці результати - закономірність, а не випадковість. «Від самого початку ми вірили, що ця історія приречена на успіх, адже співпало все: цінності бренда та контенту (свобода, справжність, єдність); територія ( традиції, історія, національна ідея); цільова аудиторія (люди, які творять своє українське майбутнє). Це також історія натхнення, титанічної праці і неймовірної самовіддачі всіх учасників, що в підсумку принесло «золотий» результат», - вважає вона.
Тепер, власне, про результати. ТМ «Львівське», нагадаємо, була інтегрована в промокампанію «Захара Беркута», що складалася з трейлерів, вірусних роликів, саундтрека, зовнішньої реклами, постерів і кінотеатральних конструкцій. Все разом це називалося кампанією на 360°, а її прояви побачили майже 17 млн осіб по всій Україні.
Продовжуючи тему цифр, слід зазначити, що, наприклад, тизери стрічки в діджіталі сумарно набрали більше 5,5 млн переглядів, а 98% користувачів додивились їх до кінця
Партнерство з FILM.UA, до слова, стало причиною того, що бренд «Львівське» зайняв лідируючу позицію на ринку, випередивши свого головного конкурента
А ще торгова марка зміцнила свої іміджеві показники
«Вихід на кіноплатформу – новий виклик для «Львівського» і важливий етап розвитку бренда. Ми будували нашу співпрацю навколо справжніх українських цінностей та ідей, що об’єднують усіх нас. Намагались не тільки розповідати про наше партнерство, але й спонукати людей відвідати кінотеатри. Ми пишаємось, що «Захара Беркута» переглянуло майже 500 тисяч українців, пишаємось стрімким розвитком українського кінематографу і раді сприяти та залучатися до цього. Вдячні усім учасникам цього дійсно великого проекту, які об’єдналися заради важливих та значущих речей», - ділиться емоціями директор з маркетингу ТМ «Львівське» Антон Панасенко.
Тож беріть кейс до уваги: колаборація варта того, аби брати з неї приклад в майбутньому.