Асоціація «Індустріальний комітет зовнішньої реклами України» (ІКЗР) представила керівний склад 2020 року. Головою ІКЗР вдруге обрано Ларису Булатову, директора оператора зовнішньої реклами «Перехід Аутдор». Вадим Гусаченко, керівник інформаційно-аналітичного відділу оператора «Октагон Аутдор», продовжить роботу як керівник Технічного комітету ІКЗР. У 2020-му цей колегіальний орган планує вивести аналіз скролів і призм на якісно новий рівень.
«Приємно і почесно очолити Комітет у ювілейний рік його діяльності. ІКЗР довів, що спільна робота відповідальних учасників ринку спроможна здійснити якісні зміни в індустрії. Асоціація триматиме високу планку системного розвитку Outdoor-реклами, завдану у попередні роки, і готова до викликів нового часу», - зазначила Булатова.
За словами очільника ІКЗР, асоціація продовжила контракт із дослідником ринку - компанією Doors Consulting - на три роки і у 2020-му вдосконалить дослідження Outdoor-медіа з урахуванням швидкостей за типами транспортних потоків. Також у ІКЗР очікують на стрімке зростання Digital Outdoor (за прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції, на 86%) тож Комітет має на меті розвивати започатковані дослідження цифрових панелей.
У 2020 році ІКЗР відзначатиме 10-ту річницю своєї роботи, тож рік буде знаковим для підбиття підсумків та формування нового бачення шляхів розвитку зовнішньої реклами. Наразі в ІКЗР представлені оператори, які є лідерами українського ринку зовнішньої реклами, та провідні рекламні агенції (BigBoard Ukraine, Perekhid Outdoor, РТМ-Україна, PRIME Group, Octagon Outdoor, Posterscope Ukraine, GroupM, Publicis Groupe Ukraine, razom communications, Media Systems, Optimum Media Ukraine). Загальна частка рекламних бюджетів у зовнішній рекламі з-поміж операторів, членів ІКЗР, по Україні становить близько 50%. Консолідована частка рекламних агенцій - 55-60%.