Гарні новини для всіх, хто працює на рекламному ринку. В Україні запускається спеціальна платформа DSP Programmatic Media, розроблена на ядрі programmatic-платформи Getintent.
Запускає її компанія Programmatic Media Group, яка спеціалізується на автоматизованій закупівлі реклами в цифрових медіа. Нова programmatic-платформа покликана, з одного боку, задовільнити потреби українського рекламного ринку з урахуванням його специфіки, з іншого – надати рекламодавцям технологічні можливості згідно зі світовими трендами в сфері digital-маркетингу.
У користувачів платформи Programmatic Media залишиться все, що було доступно раніше: джерела трафіку і даних, розширені налаштування таргетингу, можливість використовувати власні дані, а також закуповувати преміальний інвентар.
«Programmatic Media Group ексклюзивно представляла DSP Getintent в Україні з 2015 року і кастомізовувала платформу для українського ринку. Ми ввели оплату рекламних кампаній національною валютою, зібрали локальні та кастомні сегменти і підключили українських паблішерів безпосередньо до платформи – без використання SSP. А також ми розробили такі фічі, як Super Geo і TV Sync, та зробили можливою автоматизировану закупівлю реклами в DOOH», - коментує CEO Programmatic Media Group Юлія Літовченко.
«DSP Programmatic Media збереже такі унікальні можливості технології Getintent, як управління крос-канальними медіазакупівлями і чотири види предикторів. AI-алгоритми платформи оптимізують вартість показу відповідно до цілей рекламної кампанії, а антифрод-інструменти забезпечують покази рекламного повідомлення живій аудиторії в безпечному інтернет-оточенні», – додає Віталій Сосновий, Chief Technical Project Manager.
Функціонал DSP Programmatic Media включатиме наступні види предикторів:
– Click Predictor для покращення показників клікабельності;
– Action Predictor для оптимізації постклік-показників і покращення медійних показників (наприклад, VTR);
– Viewability Predictor для підвищення видимості креативу;
– Antifraud Predictor для верифікації якості трафіку і забезпечення brand safety.
Programmatic Media Group має власну службу клієнтської підтримки з експертизою, набутою за 5 років співпраці з DSP Getintent.
Клієнти, які раніше працювали з DSP Getintent, в результаті переходу на DSP Programmatic Media зможуть використовувати не тільки всі поточні можливості платформи, а й нові, вже заплановані рішення.