Три роки - саме на такий термін вирішили продовжити співпрацю компанії Doors Consulting і Комунікаційний Альянс. Таке рішення ухватив Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР).
З 2020 року в дослідження і моніторинг будуть офіційно додані цифрові медіаносії, а також буде приділено особливу увагу розвитку дослідницького софту.
«Підтримка і розвиток системи моніторингу та досліджень аудиторії ЗР - стратегічний напрямок діяльності Індустріального комітету, - каже Олег Невельчук, глава ІКЗР. - На 2020-2022 роки, крім планових завдань, контракт з підрядниками передбачає додаткові інвестиції в розвиток програмного забезпечення, а також вирішення низки спеціальних питань щодо впровадження нових модулів і методів до чинних розрахунків. Що дозволить дослідженням зовнішньої реклами України залишатися сучасними, достовірними і актуальними».
«Сьогодні дослідження зовнішньої реклами відповідають потребам українського ринку і міжнародним стандартам, а процес їхнього проведення прозорий, – додає Ярослав Тодоренко, комерційний директор Doors Consulting. – У 2020 році дослідження по цифровим панелям від Doors Consulting стане індустріальним стандартом. Надалі планується вдосконалити дослідження всіх динамічних носіїв, в тому числі скролів і призм, для чого будуть проведені уточнюючі виміри середніх швидкостей автопотоків і пішоходів. Крім того, ведеться підготовка до впровадження розрахунків медіапоказників на підставі погодинних швидкостей і погодинного обліку аудиторії».
Учасники ІКЗР впевнені, що системні, точні і прозорі дослідження ще більше зміцнять позиції зовнішньої реклами України як сучасного та ефективного каналу маркетингових комунікацій.