Кабінет міністрів скасував обов’язкове зачитування номеру та інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових та будівних компаній й для інших груп з початку наступного року. За словами міністра Кабінету міністрів Дмитра Дубілета, це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається.
На думку міністра, «в епоху Google» потреба зачитувати дані ліцензії застаріла, а через швидкість читання все одно нічого не можна розібрати.
«Пам’ятаю, як мене ця штука дратувала ще у школі. А нещодавна я їхав у машині, почув цю нісенітницю та раптом усвідомив, що це можна змінити. Погодили зміну з Мін’юстом, Мінеко, Мінфіном та іншими органами - і проголосували», - додав Дубілет.