Влітку цього року року медіаконсалтингова компанія MRM за підтримки Проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), вперше провела PITCH UA - конкурс відеоконтенту всіх форматів та жанрів, що сприяє підсиленню почуття єдності багатонаціонального та мультикультурного громадянського суспільства України. А вже наступного тижня організатори презентують ринку другий конкурс - PITCH UA 2, девіз якого не змінився - BE CREATIVE, BE UKRAINIAN! Незмінною залишається і головна мета конкурсу - об'єднати українців, розповісти про позитивні зміни в країні, наповнивши ефір телеканалів, екрани кінотеатрів та веб-ресурси якісним контентом, котрий демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей.
Як і цього року, PITCH UA матиме на меті пошук відеопроектів для будь-яких платформ, що присвячені важливим для усієї України темам та проблематикам, а саме: гуманізація конфлікту, комунікація з окупованими територіями, активація молоді.
«Українське суспільство все ще розділене в питанні ставлення до війни, а напруга щодо населення окупованих територій зростає. Вона гальмує та врешті може зірвати мирні угоди і звести
нанівець усі зусилля з реінтеграції регіону. Причиною цьому є, зокрема, неправильне висвітлення війни в новинах, а також стереотипи за регіональною ознакою, що вирують в Україні впродовж п'яти останніх років. Ми чекаємо на контент, що допоможе пояснити складність конфлікту та його вплив на
життя людей. Також ми потребуємо контенту (серіалів, художніх фільмів, новин, розважальних і культурних програм), націленого на пояснення демократичних реформ, що впроваджуються в Україні, людям, які залишилися на окупованих територіях. Він має роз'яснювати нові програми соціальної політики, позитивні зміни та загалом позицію держави щодо окупованих територій, нести мир, єдність та ідеї возз'єднання. Також є гостра необхідність у контенті, котрий допоможе молодим людям в
Україні робити правильний вибір щодо власного майбутнього, пояснюватиме наслідки агресивних
кроків і популяризуватиме демократичні цінності: громадську активність, толерантність,
розвиток тощо», - пояснює представник USAID/OTI в Україні Бенджамін Лонг.
PITCH UA 2 триватиме шість місяців, до травня 2020 року, та складатиметься з декількох етапів:
первинний збір заявок (з 17 грудня 2019 року до 5 лютого 2020-го), відбір найбільш релевантних ідей, докторинг проектів з шорт-листу, прийом розширених заявок від півфіналістів і, власне, фінал конкурсу, що відбудеться 12 травня у Києві. За результатами конкурсу 22 травня 2020 року буде оголошено переможців, які зможуть отримати часткове або повне фінансування бюджету проекту, а також експертний супровід на всіх етапах його розробки та виробництва.
Конкурсанти можуть подаватися як на співфінансування виробництва усього аудіовізуального проекту (повного циклу програм, всіх епізодів серіалу, усього фільму тощо), так і на повне фінансування девелопменту, включно з виробництвом пілотного епізоду серіалу чи шоу. На усіх етапах PITCH UA 2 відповідність кожного проекту-апліканта цілям та критеріям конкурсу визначатиметься на основі голосування експертного журі. До його складу увійдуть представники профільних міністерств та організацій, українські та міжнародні медіаексперти, експерти у сферах, що корелюють із тематиками конкурсу, представники UCBI II/USAID.
Слід зазначити, що PITCH UA 2 також заручився підтримкою Міністерства культури, молоді та спорту
України: його представники будуть активно залучені до роботи над проектами-аплікантами у ролі
експертів на усіх стадіях конкурсу.
16 грудня організатори PITCH UA 2 проведуть презентацію конкурсу, де детально пояснять його теми, умови участі та критерії відбору. Захід відбудеться у Hub 4.0 (Ярославський провулок, 1/3), вхід вільний за умови попередньої реєстрації, початок об 10:00.
Детальна інформація про PITCH UA 2 - на офіційному сайті конкурсу www.pitchua.com.