Південнокорейське Міністерство економічної політики і фінансів оновило стратегію розвитку кіноіндустрії, яка тепер, зокрема, містить плани створення спеціального фонду для фінансування малих і середніх продакшен-компаній, а також передбачає встановлення обмежень на монополізацію кіноекранів одним фільмом.
Нова інституція буде регулюватися фондом венчурних інвестицій The Korea Fund of Funds (KFoF), а її запланований на 2020 рік бюджет становить $13,5 млн. Також очікується, що в 2020-му буде підвищено відсоток податкових пільг: сьогодні для великих медіакорпорацій він становить 3%, для середніх компаній - 7%, для малих - 10%.
Окремий бюджет в розмірі $1,48 млн планують виділити на створення нової інституції, метою якої стане просування південнокорейського кіно. Це спільна ініціатива Південної Кореї і Асоціації Держав Південно-Східної Азії (ASEAN). Державна комісія The Korean Film Council (KOFIC) давно займалася розробкою подібного фонду, але ініціатива гальмувалася через недостатній інтерес Японії та Китаю, двох лідерів регіону.
Крім того, в Південній Кореї давно ведеться розмова про те, щоб обмежити кількість кіноекранів, на яких може бути показаний один фільм - в першу чергу це, звичайно ж, стосується блокбастерів. Для стимулювання різноманітності представлених в кінотеатрах стрічок у 2020 році планується встановити ліміт для прокату однієї стрічки на позначці 40-50% від загальної кількості екранів в країні. Усього станом на квітень 2019 року в країні працювало 3128 кінозалів. Останнім аргументом на користь цього нововведення став реліз діснеївського блокбастеру «Месники: Завершення» (Avengers: Endgame), який у квітні цього року вийшов у Кореї на 2835 кіноекранах.
У 2020 році також заплановано збільшення бюджетів програм підтримки розвитку сценаріїв - до $1,85 млн, буде збільшений бюджет на підтримку VFX - до $17,7 млн. Окремим рядком йде фінансування програм, спрямованих на поліпшення умов праці професіоналів кіноіндустрії, а також на підтримку гендерної рівності в секторі.