Одне з останніх досліджень компаній Kantar, Media Broadcast, SES і Vodafone, показує, що більше половини (22,1 млн або 55,1%) домогосподарств Німеччини підключили свої телевізори до інтернету на додаток до супутникового, кабельного, IPTV або DTT-телебачення. Тобто, незважаючи на те, що майже у всіх домогосподарствах є принаймні один традиційний метод прийому ТБ-сигналу, більшість жителів Німеччини вважає за краще отримувати відеоконтент через інтернет.
Традиційне лінійне телебачення як і раніше домінує лише в загальному обсязі споживання відео - 61% від показника перегляду контенту. Зниження триває з 2016 року - паралельно із тим, як відео за запитом (VоD) набуває популярності. Йдеться як про відеопортали і агрегатори відео (наприклад, YouTube), так і потокові сервіси на зразок Netflix або Amazon Prime Video.
Примітно, що в 1,7% німецьких домогосподарств інтернет взагалі є єдиним способом перегляду відео на телевізорі. Смартфони (11,5% домогосподарств), ноутбуки (10,2%), ПК (8,3%) та планшети (5,1%) стають все більш популярними з точки зору обсягу відеоконтенту, що проглядається. Але, як би там не було, більше половини населення (56,6%) як і раніше вважають свої телевізори головним пристроєм для споживання відео.
Існують чіткі відмінності в перевагах пристроїв між віковими групами. Так, серед молоді у віці від 14 до 29 років телевізор є найбільш важливим пристроєм споживання відеоконтенту для майже третини опитаних (31%), частка смартфонів складає 27,2%. Потім йдуть ноутбуки (19,3%), ПК (12,6%) та планшети (7,1%).
Майже третина (32,2%) опитаних у віці від 14 до 19 років вважають смартфон найважливішим пристроєм для прийому відео. Але трохи більше чверті цієї вікової групи як і раніше віддає перевагу телевізору, що робить його другим за важливістю пристроєм.
У щорічному опитуванні Digitisation Report взяли участь понад 6000 домогосподарств Німеччини.