Конкуренція між Disney і Netflix збільшується із кожним днем, а все тому, що наближається запуск стрімінгового сервісу Disney Plus.
Як заявляли в Disney, вони планують витратити «сотні мільйонів доларів» на рекламу в 2020 році, щоб привернути увагу передплатників до сервісу. І тому, за даними інсайдерів, цього року компанія видала наказ, за яким співробітникам заборонили приймати заявки на розміщення реклами від будь-яких конкуруючих стрімінгових сервісів на всіх своїх телеканалах (за виключенням спортивного ESPN).
Пізніше стосовно деяких компаній правила пом'якшили, але для Neflix винятків не зробили. Найімовірніше, тому що взаємне розміщення реклами вони надати не можуть, оскільки у Netflix немає реклами в відео.
У заяві Disney йдеться, що в ніші стрімінгових сервісів «з'являється все більше учасників, бажаючих розмістити рекламу на традиційному телебаченні і в усьому нашому портфелі мереж». Компанія визнала, що переоцінила початкову заборону, і це могло вплинути на «всебічні ділові відносини» з іншими сервісами.