Здавалося б, що можуть запропонувати ринку онлайн-реклами не надто великі компанії, коли є Facebook і Google? Виявляється, багато чого, але для цього потрібно добряче обміркувати свою стратегію. Наприклад, знані гравці на ринку ціфрової реклами - ізраїльські компанії Taboola і Outbrain зі штаб-квартирами в Нью-Йорку - вирішили заради такої справи об'єднатися.
За інформацією обізнаних джерел, колишні конкуренти змогли знайти спільну мову після кількох років торгів - чутки про угоду між ними почали ходити ще в 2015 році. Однак весь цей час, як заявляв очільник Taboola Адам Сінгольда, переговорам заважали розбіжності, подробиць яких він не повідомив. Підґрунтям, яке цього разу згуртувало компанії, стала загроза з боку Facebook і Google. Будучи гігантами онлайн-реклами, вони становлять серйозну конкуренцію не лише Taboola і Outbrain, але і їхнім клієнтам - стартапам і видавцям.
Незважаючи на те, що в Taboola і Outbrain описують угоду як злиття, вона більше схожа на поглинання: об'єднана компанія буде називатися Taboola, а її головою стане Сінгольда. Крім того, саме Taboola належить профінансувати це свято, виклавши інвесторам Outbrain $250 млн готівкою плюс 30% акцій об'єднаної компанії. Вже зараз її майбутня вартість оцінюється в $2 млрд, а сума угоди за підрахунками експертів становить $850 млн.
Мета угоди - залучити 20 тис. онлайн-компаній і не менш 2,6 млрд користувачів. Саме такий об'єм аудиторії потрібен, щоб клієнти об'єднаної Taboola отримували прибуток від рекламы на власних сайтах - поза Google, Facebook та Amazon, котрі захопили майже 70% ринку онлайн-реклами.